Message Board

 

Main Section
Sign up Latest Topics
 
 
 


Reply
  Author   Comment  
Alina

Avatar / Picture

Platinum Member
Registered:
Posts: 2,725
Reply with quote  #1 

Monday, 4/27: Kendall spies on Bianca and Zach at the airport; Opal has disturbing visions of Annie and Tad.

Tuesday, 4/28: Reese and Gabrielle reunite; Erica urges Adam to tell his kids about his illness.

Wednesday, 4/29: Bianca and Reese make a new start; Marissa moves in with Krystal and David.

Thursday, 4/30: Amanda struggles with her decision to give up her baby; Ryan and Kendall go public with their relationship.  ::: charming :::  (can they go public someplace out of Pine Valley?)

Friday, 5/1: Adam has a seizure; Frankie's family worry about him.


__________________
ALINA
Proud Member of the OTKWS &
Lover of all things Thorsten Kaye

~No TK on AMC, No Me. Wherever he goes, I go!~

Enis

Avatar / Picture

Platinum Member
Registered:
Posts: 2,360
Reply with quote  #2 

Thanks Alina.

Take care,
Enis

__________________
flamom05

Avatar / Picture

Platinum Member
Registered:
Posts: 2,518
Reply with quote  #3 
Thanks Alina. Blech! For real can't they take their shit somewhere else? Ugh.

ETA: And why is Kendall spying on Bianca and Zach? I'm sure we'll never find out but I'm just wondering.

__________________

Thanks Fil!
teresaplatt

Platinum Member
Registered:
Posts: 1,374
Reply with quote  #4 

Thanks Alina, GO PUBLIC, i thought the whole TOWN already knew she was boinking that loser while still married to zach, she did do him in zach's house , bed, i can't wait for ryass to dump her.i bet she goes to ZACH'S CASINO just to fluant her shit in his FACE, this is what she DOES........JMO

jam

Platinum Member
Registered:
Posts: 1,924
Reply with quote  #5 
Thanks Alina!!

Go public??  I didn't know they were hiding it.  They sure as hell have not been hiding it from Zach.

PIGS!!

June
jaye4kaye

Gold Member
Registered:
Posts: 338
Reply with quote  #6 
I'm like everyone else. I thought they were public? Did public get a new meaning? Or was the word supposed to be pubic? WTF???
ShadyLady

Avatar / Picture

Platinum Member
Registered:
Posts: 1,233
Reply with quote  #7 

They are pubic and public and the whole town almost knows.  Good Grief!


__________________
Donna :)
toasty2

Platinum Member
Registered:
Posts: 1,210
Reply with quote  #8 

Quote:
Originally Posted by flamom05
Thanks Alina. Blech! For real can't they take their shit somewhere else? Ugh.

ETA: And why is Kendall spying on Bianca and Zach? I'm sure we'll never find out but I'm just wondering.


I have a feeling Kendall follows Zach because she thinks she's meeting his "friend".    Wait till she sees it's Bianca.
amcgirl

Avatar / Picture

Platinum Member
Registered:
Posts: 1,165
Reply with quote  #9 

Kendall is such an idiot!!! 


__________________
Zach Slater-AKA sweet hunk of man.

A day without Zach Slater is like a day without sunshine.
zachstruck

Avatar / Picture

Platinum Member
Registered:
Posts: 1,432
Reply with quote  #10 
Quote:
Originally Posted by amcgirl

Kendall is such an idiot!!! 

Yup......always has been.....always will be.


__________________
Zachstruck
Cynthia

Avatar / Picture

Bronze Member
Registered:
Posts: 89
Reply with quote  #11 
Quote:
Originally Posted by Alina

Thursday, 4/30: Amanda struggles with her decision to give up her baby; Ryan and Kendall go public with their relationship.  ::: charming :::  (can they go public someplace out of Pine Valley?)

I am with you.  BLECH!


__________________
Cynthia

A good story with plenty of Zach time is all I ask.
Froggie

Avatar / Picture

Platinum Member
Registered:
Posts: 1,329
Reply with quote  #12 

I think they need to go underground with that shit.  My TV is already WAY too public as it is, IJS.  As for Kendall's little airport trip, I'm sure she's just spying on Zach to see who or what he's doing.  She oughtta be too busy cleaning the monkey poo off herself to worry about what anyone else is up to.


__________________
Proud Thorsten Kaye fan and member of the OTKWS


Laugh and the world laughs with you; cry and your mascara runs!


Banner by Fil
Monie

Bronze Member
Registered:
Posts: 32
Reply with quote  #13 
I can't believe this is a "spoiler".
amcgirl

Avatar / Picture

Platinum Member
Registered:
Posts: 1,165
Reply with quote  #14 
Quote:
Originally Posted by Cynthia
Quote:
Originally Posted by Alina

Thursday, 4/30: Amanda struggles with her decision to give up her baby; Ryan and Kendall go public with their relationship.  ::: charming :::  (can they go public someplace out of Pine Valley?)

I am with you.  BLECH!

Yep I was gonna say maybe she got a brain transplant too, but she's always been an idiot.

__________________
Zach Slater-AKA sweet hunk of man.

A day without Zach Slater is like a day without sunshine.
teresaplatt

Platinum Member
Registered:
Posts: 1,374
Reply with quote  #15 

kendall is TAINTED by monkeypoo...if i was zach i would hose her down if she even came near me  AGAIN...IJS. LMAO......IIC did her no favors by putting her with that loser. 

peggy

Platinum Member
Registered:
Posts: 1,075
Reply with quote  #16 

Maybe The IIC also think Kendall and Ryan do really deserve each other.  Peggy

Previous Topic | Next Topic
Print
Reply

Quick Navigation:

Easily create a Forum Website with Website Toolbox.